loading...

جذاب ترین ها ، وبلاگ ایرانیکان

بازدید : 60

چگونه فونت های سایت را تغییر بدهیم؟


دانلود فونت فارسی


استفاده از انواع دیگر فونت از جمله یکان به جای فونت Tahoma در صفحات سایت، برای آشنایی با چگونگی استفاده به دانشنامه مراجعه فرمایید.
  • سیستم عامل های سازگار: تمامی سیستم های عامل
  • پیش نیازهای سیستم: ندارد
با پیشرفت طراحی وب ، بسیاری از مفاهیم وب دچار دگرگونی شده است مدت های زیاد فارسی زبانان برای داشتن طرح هایی با قابلیت فونت فارسی و بدون مشکل مجبور بودند از فونت Tahoma استفاده کنند اما امروزه و به خصوص با انتشار نسخه جدید CSS 3 امکان تغییر فونت برای وب سایتهای فارسی زبان و جایگزین نمودن فونت دلخواه به جای فونت Tahoma فراهم شده است.

کافی است فونت دلخواه خود را دانلود یا از [ اینجا ] بگیرید، سپس فونت های مورد نظر را در پوشه ای به نام Fonts قرار داده و کنار اسناد Html خود قرار دهید و در سند Style خود مانند کادر پایین از آن استفاده کنید.
با این تغییرات به جای استفاده از فتوشاپ یا دیگر ابزارهای گرافیکی و ذخیره متن به عنوان تصویر می توانید متن مورد نظر را با فونت دلخواه وبدون نگرانی از دیده نشدن در مرورگرهای کاربران استفاده نمایید.

@font-face {
font-family: 'BYekan';
src: url('Fonts/BYekan.eot');
src: local('*'),
url('Fonts/BYekan.woff')format('woff'),
url('Fonts/BYekan.ttf')format('truetype'),
url('Fonts/BYekan.svg') format('svg');
font-weight: normal;
font-style: normal;
}

div#sublogo
{
font-family:BYekan;
}

ایرانیکان سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 زمان : 14:06 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
کامپیوتر فیلم دعا ذکر سینما گنج یابی دفینه ازدواج بازی کامپیوتر فال تعبیر خواب شکار فال روزانه خواب کسب درآمد استخدام کسب و کار خانگی مشاغل کسب پول
اطلاعات کاربری